Melden van Beschadigde Producten

Het kan voorkomen dat een product beschadigd/ niet bij u geleverd wordt, geen zorgen! Dragon Euro Trade probeert altijd de juiste oplossing te vinden hiervoor. Wij adviseren u dan ook altijd uw bestelling te controleren na ontvangst van het pakket. Hieronder vindt u de handelingen die u moet volgen.

Handelingen bij het ontvangen van beschadigde / niet geleverde product(en).

1) Beschadigde/ niet geleverde product(en) melden binnen 48 uur na ontvangst van uw pakketje, per email naar service@dragoneurotrade.nl ( met vermelding van bestelnummer, artikelnummer en aantal gebroken, niet geleverde of beschadigde artikelen)

2) Stuur duidelijke foto(ā€˜s) van:

– een foto van de gehele omvang / buitenkant van het pakket, waarbij het verzendlabel goed zichtbaar is (bij beschadigde producten)

– een foto van de gehele omvang van het artikel ( bij zowel verkeerd geleverde producten als beschadigde producten)

– een detailfoto (close up) van de concrete schade aan het artikel. ( bij beschadigde producten)

Hou a.u.b. aan de voorwaarden hierboven indien er beschadigde producten ontvangen zijn. Zonder bovengenoemde punten kunnen wij geen claim indienen bij onze postpakketdienst en kunnen wij u ook niet verder helpen.

Na het inzien van de fotoā€™s zullen wij contact met u opnemen en het volgende verrichten:

– Een backorder maken van de beschadigde/ niet geleverde producten. Dit betekent dat u de product(en) bij uw volgende bestelling nagestuurd krijgt.

Verkeerd Geleverde Producten
Indien er producten verkeerd geleverd zijn, dient hier een foto van gemaakt te worden. Gelieve een foto van het verkeerd geleverde product naar ons opsturen ter bevestiging. Na controle hiervan zullen wij van het verkeerd geleverde product een backorder maken zodat u deze bij uw volgende bestelling alsnog nageleverd krijgt. Indien het om een grotere hoeveelheid geleverde artikelen gaat, wordt u graag verzocht deze te retourneren op onze kosten. Wij kunnen deze ook bij u laten ophalen door onze postpakket dienst.

Let op:

– Beschadigde producten worden na 48uur na ontvangst niet meer in behandeling genomen! Wees dus a.u.b. op tijd wanneer u het product beschadigd ontvangt!

– Wij versturen geen vervangende product voor de beschadigde/niet geleverde producten! Zoals hierboven vermeld, zullen wij na goedkeuring van de foto’s de producten bij uw volgende bestelling naleveren.

Ook is het mogelijk om bij uw eerst volgende bezoek in onze showroom, de beschadigde producten om te ruilen.

Beschadigde Elektronica producten
Voor beschadigde elektronica producten verstrekken wij geen garantie.

Proefexemplaar/monster
Wij versturen geen proefexemplaren of monsters naar de klant toe. Mocht u geinteresseerd zijn in een product, dan bent u van harte welkom doordeweeks van 9.00- 17.30 uur in onze showroom om kennis te maken met onze assortiment. U kunt vervolgens op uw gemak het product bekijken waar u geinteresseerd in bent.

Prijzen op de website
De prijs die bij het product vermeld staat is de prijs per Stuk. Om misverstanden te voorkomen, wanneer er staat dat er minimaal 2 stuks afgenomen moet worden betekent het 2 producten x de prijs, tenzij het anders beschreven is.